Wyraź swoją markę w 30 sekund
Spoty reklamowe, które zapadają w pamięć


Spot reklamowy, czyli treść trafiająca w punkt
Czym jest spot reklamowy? Rozłóżmy to pojęcie na czynniki pierwsze. Spot to z angielskiego słowo, które oznacza “punkt” lub “kropkę”. Łącząc to słowo z przymiotnikiem reklamowy otrzymujesz czystą definicję. Są to reklamy, które trafiają w punkt. Są treściwe i jednocześnie bardzo sugestywne.
Spot reklamowy to najczęściej krótki film reklamowy lub nagranie dźwiękowe, mające na celu wypromować usługę, produkt lub samą markę. Zazwyczaj trwa ok. 30 sekund, chociaż może też trwać zarówno 5 sekund, 10 sekund, jak i 60 sekund. Stosuje się je również w celu reklamowania określonej idei, wartości czy podejścia. Coraz częściej takie krótkie filmy reklamowe przybierają charakter krótkich historii, przedstawionych w żartobliwy sposób.
Spoty reklamowe z Highstory to:
Spot reklamowy będzie Ci potrzebny, gdy:
- wprowadzasz nowy produkt lub usługę,
- chcesz zbudować świadomość swojej marki,
- promujesz ideę, która określa Twoją markę,
- chcesz wyrazić wartości, w które wierzy Twoja marka,
- chcesz przykuć uwagę potencjalnych klientów i zbudować górę lejka sprzedażowego,
- lub chcesz stworzyć viralową treść, która zdominuje Social Media.
Boogieman - Trec Nutrtion Reklama
Spot reklamowy z Higshstory?
Isle of Men - Reklama produktowa
Krótkie filmy reklamowe wykorzystasz w:
- Serwisach społecznościowych
Reklamy na Youtube, Facebook, Instagram - Internecie
Strona internetowa, artykuły sponsorowane, - Mediach
Od platform typu Player czy Ipla do klasycznej telewizji
Spot reklamowy – dlaczego taki krótki?
Dlaczego spoty reklamowe trwają od kilku do kilkudziesięciu sekund? Wynika to wprost z zadania, jakie mają do wykonania. Takie filmy reklamowe mają jasny cel – w krótki sposób przekazać treść. Chociaż taka forma promocji marki, produktu lub usługi jest znana od dawna, to właśnie teraz zyskuje na popularności.
Wszystko za sprawą prostego faktu – ludzie mają coraz mniej czasu, a przy tym atakowani są coraz większą liczbą reklam. Długie nagrania wideo promocyjne w tym świetle tracą na znaczeniu. Jako reklamodawca masz dosłownie kilka sekund, aby zainteresować odbiorcę i zachęcić go do reakcji. A tak dokładnie to masz na to kilka sekund.